Welke garantie heb ik?
Wanneer je bij ons een product hebt gekocht, heb je recht op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat het product moet voldoen aan wat je er redelijkerwijs van mag verwachten, bij normaal gebruik en bij de verwachte levensduur van het product. Wanneer je een kapot geleverd product ontvangt of bij een foutieve druk in een product, verlenen wij ook garantie. Wil je aanspraak maken op garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice en houdt jouw factuurnummer bij de hand.
Ik heb een klacht!
Wij doen er alles aan om van jou een tevreden klant te maken. Mocht je desondanks een klacht hebben, dan kun je terecht bij onze klantenservice. Zij zijn te bereiken per telefoon of e-mail. Formuleer jouw klacht zo duidelijk mogelijk. Je zult uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons ontvangen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).